Χρονιά-ρεκόρ το 2013, αισιοδοξία για το 2014

assets_LARGE_t_942_43624768_type12128Στα ιδιαίτερα θετικά αποτελέσματα της φετινής χρονιάς και στα αισιόδοξα μηνύματα που λαμβάνει για το 2014, αναφέρθηκε η υπουργός Τουρισμού κυρία Όλγα Κεφαλογιάννη, κατά τη διάρκεια της επικοινωνιακής καμπάνιας του ΕΟΤ, τονίζοντας ότι «η επιτυχία στον τουρισμό είναι υπόθεση όλων των Ελλήνων».

Παράλληλα η υπουργός τόνισε πως το 2013 είναι αναμφισβήτητα μια χρονιά-ρεκόρ για τον ελληνικό τουρισμό και σύμφωνα με τα μέχρι στιγμής στοιχεία το ταξιδιωτικό ισοζύγιο έχει πλεόνασμα αυξημένο κατά 579 εκατ. ευρώ καταγράφοντας αύξηση 30,4% σε σχέση με το 2012. Τα έσοδα οκταμήνου σημειώνουν επίσης αύξηση 17,9% σε σχέση με το 2012.

Επίσης οι αφίξεις καταγράφουν αύξηση 11% και έχουν καταγραφεί 760.000 περισσότεροι τουρίστες σε σχέση με πέρσι. Η Ολγα Κεφαλογιάννη σημείωσε επίσης πως από τη Ρωσία είχαμε αύξηση στις ταξιδιωτικές αφίξεις κατά 47%, από τις ΗΠΑ 27%, από τη Γαλλία 17,4%, και από τη Γερμανία 13,6%.

Δεν παρέλειψε να αναφέρει παράλληλα πως μετά τις συναντήσεις που είχε στη Ρωσία και τις ΗΠΑ τα μηνύματα ήταν ιδιαίτερα ενθαρρυντικά για το 2014 αλλά και για το ζήτημα της περίφημης επιμήκυνσης.

Οσον αφορά στο κόστος της διαφημιστικής καμπάνιας η υπουργός τόνισε πως δεν κόστισε πολλά χρήματα, αλλά στηρίχτηκε πάνω σε ένα συγκεκριμένο πλάνο που περιλαμβάνει 4 άξονες.

ΣΕ ΤΈΣΣΕΡΙΣ ΑΞΟΝΕΣ
Πρώτον ήταν η αποκατάσταση της εικόνας στο εξωτερικό. Δεύτερον ήταν οι στοχευμένες θεσμικές παρεμβάσεις που έγιναν με το νέο τουριστικό νόμο. Τρίτον ήταν η ανάκτηση της εμπιστοσύνης των αγορών και τέταρτον η εκπόνηση ενός συγκροτημένου σχεδίου, με άξονα το παγκόσμιο brand name Ελλάδα.

Στη σημασία του διαδικτύου στη προβολή του ελληνικού τουρισμού και τη διείσδυσή του στις ξένες αγορές, εστίασε ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ κ. Πάνος Λειβαδάς, κατά την παρουσίαση των επικοινωνιακών δράσεων του ΕΟΤ. «Το ιδανικό επικοινωνιακό όχημα το οποίο συγκεντρώνει σύμφωνα με τους ειδικούς, όλα τα προαπαιτούμενα για το τουριστικό μάρκετινγκ στη σύγχρονη εποχή, είναι το διαδίκτυο, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και όλα τα εργαλεία της τεχνολογίας στην επικοινωνίας», τόνισε χαρακτηριστικά και πρόσθεσε: «Η σύγχρονη τεχνολογία διευκολύνει τον δυνητικό τουρίστα σε όλα τα στάδια του ταξιδιού, τόσο από το πρώιμο στάδιο έρευνας για επιλογή προορισμού διακοπών, όσο και για τη διάχυση των εμπειριών του κατά το στάδιο των διακοπών και μετά την επιστροφή στη χώρα του».

Ο προϋπολογισμός διαφήμισης και δημοσίων σχέσεων του ΕΟΤ είναι ήδη 40% μειωμένος φέτος σε σύγκριση με πέρυσι, φθάνοντας τα 7,5 εκατ. ευρώ (έναντι περίπου 10 εκατ. πέρυσι) και θα είναι εκ νέου μειωμένος και την επόμενη περίοδο. Επίσης θα περιοριστεί περαιτέρω και ο αριθμός των εκθέσεων στις οποίες θα συμμετάσχει ο ΕΟΤ το 2014 και ειδικότερα στο πρώτο τετράμηνο θα δώσει το «παρών» σε 10 εκθέσεις.

imerisia.gr